Ett år med Marie.

Sådär ja, om en månad var det ett år sedan jag och Marie umgicks på fritiden för första gången!
Vi hade redan börjat luncha ihop och ha kul ihop på jobbet.
19e april 2009 åkte vi ut med min kusin Basse till hans vänner och festade.

Så... "Snygga" var vi då!
Efter det spann det på som fan! We became best friends <3
Har alltid kul med Marie, hon är min sol!

Nästa gång följde hon med mig till Alvesta när jag skulle tattuera mig!

Minns dagen så väl :D Hittade henne inte på stationen fast hon satt mitt framför mig xD

Drog med Bruden på grillfest hos mig så hon kunde få träffa mitt gäng ;D

Maddä tog bilden så hon är inte med på den :<

HARRYS FÖRSTA GÅNGEN.
Marie tog med mig för att träffa Maggan och Jojjo, som vi skulle på Harrys med! Där lärde jag även känna Karste och Apell :)

Fulla eller? ;D

HAHA
Gisledagarna 09.
Marie blev så jävla packad, hon fick bli hemtad, satt och lipade mellan mig och Maddä.
Maddä var oxå riktigt i gasen ALL ACCESS VIP, Jag var så i gasen att jag köpte en hamburgare, glömde bort den och pizza snubben fick skicka på mig att hämta min mat x)


Hahaha liksom, WTF?! Waisted!

Sommaren gled på och vi gjorde massa dumt ihop ^^
Vi blev WIGGERS och gick in stenhårt, egentligen inte medvetet, vi trodde vi drev.. Men det fastnade rätt jävla hårt.

Sedär ja, lite bättre!


Japanhysterin började. HERREGUD.

Vi spenderade två veckor i Halmstad och försökte ta körkort.. gick bra, inte.

Firade Maries födelsedag med att gå på bio :D

Och nu orkar jag inte leta upp fler bilder xD
Jag flyttade till Halmstad och Marie kom och hälsade på ibland, har nog inga vettiga bilder ifrån det ändå, Halloween såg man ut som fan på xD
Och nu sitter vi här,
två gamla kärringar.
Men fyfan vad jag älskar dig, SÄRBO <3
Hur kan två som har så olika intressen passa så bra ihop? Det är en bra fråga, vi vet inte. Men vi är nog jävligt lika ändå, humorn och sättet att se på saker, hur vi hanterar situationer.

Ja well, ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah fyfan nu är det ett år sedan vi började umgås! :o

Tiden går snabbt när man har roligt :D

hihi

Älskar dig bästaste vän <3

2010-03-21 @ 20:49:11
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0