[Hyakka Ryoran]

PUUUH
Har jobbat som en tok idag och ska jobba ännu längre imån, och resten av veckan, är ledig lördag och söndag iaf. Skönt det.

När jag kom hem gick jag direkt och la mig och kollade på Toradora, ska se om den är så bra som man har hört av Ji-chan ;D
Och än så länge gillar jag den ^^

Pratade framtiden med moster idag, ska ju ha praktik hos henne i tre månader nu om jag inte får tag på ett jobb dvs.
Har jag inget jobb så är jag garanterad sommarjobb, vilket är awesome.
Sa att jag inte vill ha någon semetser utan bara jobba gärnet, nämde att jag behöver 20.000 för min japanresa i höst och det sa dom på jobbet att jag lätt kommer tjäna ihop till isf.
Så jag är lycklig.. Det ser lite ljust ut iaf.

Eyes on the price.
Jag ska ha min Jammer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0