[Ozone]

Hahaha jag sitter och lyssnar på ozone karaoke. har aldrig hört att det var massa pianoslingor i denna låten :o me like! fan den är fan skitfin även utan tomos sång.

ja juste jag sitter på ica.. och väntar på att klockan ska gå lite så jag kan gå till jobbet.. bussarna går ju så "bra" på helgerna..
vaknade vid 9 imorse och var jätteglad att jag hade över en timma på mig att bara chilla och göra mig klar, men sen kom jag på att klockan skulle fram en timma, så det hade jag inte alls. stressigt som fan :<
min hals är lite värre idag, jag vill INTE bli sjuk nu! INTE! jag ska till växjö på torsdag ju :<
vore synd att smitta kimi.. och marie.. och johan ... :<

hela veckan fram till torsdag består av jobb... även torsdagen då, sen på kvällen åker vi nog , jag och marie.. då vill jag bara myyysa sen, och på fredagen blir det fett med party! lördagen säkert likaså, sen åka hem på söndagen, jag ska ha kalas för släkt osv.
måste komma ihåg att bjuda alla idag :o och kolla om mormor vill ha det ihop med mig.

nehej,, jag ska väl börja traska bort till jobbet.
tjarråh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0