[See you again]

Waaah, Duktig Bexi.
Fall stenhårt för en kille som lämnar landet i Juni!
Men hjälp så bra omhändetagen jag har blivit! Riktigt bortskämd ^_^
Kimiya har lagat jättegod mat till mig, pratat och lyssnat duktigt, sjungt och spelat och så har vi kollat på film. Promenerat och bara njutit. Så skönt att träffa en kille som inte försökte komma innanför mina byxor så fort som möjligt..

Fick träffa några av hans vänner med, väldigt trevliga människor!


Varför bor jag inte i Växjö? :<

Har väl inte skrivit om judotävlingen?
Mina bröder fick båda brons i deras viktklasser. Awesome. Hjärtat värker på Stolt_Syster.
Marie försökte följa med randomppl in på toan, väldigt äckligt faktiskt, Marie!
Hahaha.

Nu är jag påväg hem, sitter på tåget.. Vill inte.. :<
Imån är det jobb som gäller, jag peppar inte!

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA jag är äcklig!

2010-03-22 @ 18:52:14
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0