[Until you're mine]

Jag är sjukis :<
Det suger
Jag sover, och drömmer mardrömmar.
Jag grät som fan, Marie dog, herregud vad jag storgrät, skrek nästan. Helt vansinnigt. Nu får det sluta! :<

Blev hemskickad ifrån jobbet idag, och när jag kom hem försökte jag ropa in katterna, Morris gick lite konstigt med bakbenen, och när jag kollade så hade hon skit i hela röven. Trevligt.
Var bara att slänga henne i duschen och spruta bort allt med vatten, sen schampoonera. Morris hatar mig nu.

Köpte new moon innan , Mami vill se den, så det ska vi kolla på ikväll..
Marie-san får jag låna twilight av dig? Min karl har inte sett dom så tänkte han får göra det nsta helg!

Skulle ju gått på party imån, men stannar hellre hemma och vilar upp mig. Marie skulle nog göra nått med Kirre men jag sa att hon gärna får komma hiit om hon vill.. Får väl se, jag saknar min kvinna, spec nu efter drömmen DÄR HON FUCKING DOG :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0