[Chizuru]

Superbloggarn är i farten igen!
Är hos mannen nu, i torsdags tog vi det bara lugnt och myste och igår var vi på kickass fest!
Jag blev sååååå packad och hade sååååå roligt!
Tidigare på dagen spelade Kimiya och Shohei live på ett cafe, väldigt mysigt att kolla på ^^,

Men ja, vi började festen hos Simon, sedan drog vi vidare till nån lägenhet och där började det väl spåra ut, sen drog vi hem till Simon igen, han själv däckade i sängen, Shohei och Yuya i soffan, fast Yuya hamnade i sängen med sen xD
Värst var ändå Yoshiro som somnade i en fotölj, men.. han satt inte, han låg över armstöden och så låg Simons hund UNDER honom xD Så jävla roligt!
Jag och Nathan kom på att vi båda var death metal fantaster och körde spotify ihop!

Åååh jag hade helt sjukt roligt helt enkelt!

Idag står inte mycket på schemat förutom att vi ska på en fest till ikväll, men jag pallar icke dricka mera!

Har precis beställt nya linser, mannen önskade grå linser, så grå ska jag ha!

japp, det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0