[Beautiful Chainsaw]

Jag och min fina kusin på kalaset som vi hade idag :)
Lillebror har ju som sagt fyllt år och vi har firat honom med några ur släkten!


Lillebror1, Mami, Bexi & Lillebror2 tar kortet :)

Påväg till Julmarknaden i byn
Köpte mig en lotusblomma i guld som jag ska ha värmeljus i och en duk i svart bambu thingy faky. hähä.

 

Fick en fråga om vart jag har köpt mina snöskor.
Dom är faktiskt 5 eller 6 år gamla! (Ja jag är så gammal att ja kan återuppleva modetrenderna)
Men det är SthlmDG.

 

Fick även en fråga om mina linser.
dom har jag köpt ifrån en amerikansk sida som beställer ifrån korea.
Mina linser är GEO Super nudy grey. Största storleken alltså.
Det är styrka på dom med eftersom jag är ett glasögonbarn, -2
Dom håller i ca ett år och kostade runt 250 med frakt och allt :)

Happylens.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0