NEWS LM.C

Åh LM.C har släppt ny singel :D
Mad LM.C - LET ME' CRAZY
HELT JÄVLA AWESOME ÖVERBRA

Jag älskar LM.C's unika sound och Mayas röst är sinnessjukt skön att lyssna på!
Hörde även att det är Aiji som sjunger på No Fun, No Future ;O Låter bra faktiskt , haha men vill helst att Maya ska sjunga (vilket han iaf gör på refrengen)
Singeln har tre låtar
1- LET ME' CRAZY
2- No Fun, No Future.
3- YASHA姫




Finns att ladda ner här


Hittade bara Yasha Hime på tuben, men tror jag gillar den låten bäst <3



Kommentarer
Postat av: Määäry

Åh, nu ska vi börja ha konversationer här med! ahhhah

Ja assåååe jag blev helt SHOCKad...h-e-h-e



neee jobbdagen började lite knäppt bara. jag och chiefen började prata lite och hon sa att hon slutar ju snart och jag är så blödig så blidde lide lessen :< huhuhu

2010-11-04 @ 00:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0