[Quasimodo]

Orkade inte skriva något igår :S
Fick gå lite tidigare ifrån jobbet så att jag skulle kunna hälsa på min mormor på sjukan.
Lilla mormor är så liiiten :<

Var mysigt att få spendera lite mer tid med familjen med faksikt, haha.
Hinner inte direkt se dom nowdays, men nu tog vi en kvällsmat på BurgerKing med :)

Nu är det äntligen fredag och jag har i vanlig ordning gjort mig lite fredagsfin, lite mer smink, lite bättre kläder.
Jag älskar göra mig fin men hinner/pallar inte det när jag jobbar. Men på fredagar kör jag då lite finare för att jag ska må bra, haha.. Peppar lite.


Stövlar, stövlar, stövlar, katt?
Morris satt där hur länge som helst och såg dum ut.
Pucko katt <3





Idag planerar jag att köra stenhårt på jobbet
Sen åka hem och bara mysa.
Kolla på Iris och chillaxa!

Imorgon ska jag städa mitt rum, har inte hunnit göra det på ett tag, sen ska jag ta och åka in till vmo för att häsa på Maji :D
Ser fram emot alot!
Kvinnan sa att hon skulle bjuda på sushibar, woo~

Ha en nice helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0