[yume no michishirube]

Nu sitter jag på bussen påväg ifrån Sthlm, direktbuss puuh!
på denna bussen fanns inga strömuttag dock, så får se hur länge min lilla dator överlever.. får göra det bästa av tiden, catch up on my animeshows! ;D
Har kollat på shinsengumi kitan och shiki, nu ska jag kolla på det nya avsnittet av the world god only knows!

Har haft det super i sthlm!
Riktigt roligt och har blivit väl omhändertagen ^^,

Ikväll ska jag väl bara chillaxa och imorgon blir det jobb igen ;O helgen gick fort!

Jag har fått reda på att min ansökan till skolan ser okej ut, men måste betala anmälningsavgiften.. så mkt pengar har jag inte, sen vet jag inte om jag verkligen ska göra det här.. jag måste prata igenom detta med min mamma och få lite perspektiv på saken. Mami är bäst att bolla ideer med
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0