[alo[n]e]


Ta mig tillbaka till Japaaaan

Jag tror jag får ge upp studerandet i Japan, det är för dyrt helt enkelt och jag vill inte dra på mig så mycket studieskulder.. Eller vill jag?
JAG ÄR SÅ VELIG!

Annars är det ju bara att fortsätta plugga själv, jobba röven av sig och spara pengar och åka dit på semester igen.

Måste ta ett ordentligt snack med någon om detta då sista anmälningsdag kryper allt närmre..

-------------------------------------------

Har fått allt fler läsare den senaste tiden och det är jättekul!
Dock är det inte så många som kommenterar vilket är helt okej, men om det är något som fattas i min blogg kan ni väl vara snälla och skriva det ?
Det finns så mycket man inte tänker på själv..


Kommentarer
Postat av: morsan

Som jag ser det: Lägg tid på att skriva dina ansökningar, så du får en seriös ansökan att skicka. Sedan ansöker du! Beslut om att åka eller inte tar du när du vet om du antagits :o)Puss

Tvekan gör att du blir frustrerad och tappar fokus.

Carpe diem

2010-10-12 @ 06:36:06
Postat av: Michelle

sv. jasså? Hur går det att plugga själv då? Jag funderade också på att dra till Japan och plugga men det är ju svindyrt så jag sökte till universitetet här i stockholm och går nu grundkursen då. Sen om jag klarar den så fortsätter jag nog i vår också. Jag vill verkligen lära mig!! :)



2010-10-12 @ 10:15:54
URL: http://mischakaro.se
Postat av: Simon

"Ta mig tillbaka till Japaaaan" <--- samma här. vi drar till japan du o jag då? [email protected]

2010-10-12 @ 23:19:22
Postat av: J'licious [Jennie]

söt blogg du har :)

2010-10-12 @ 23:20:59
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0