[LEECH]


Halloo !
Vaknade rätt tidigt idag och åkte in med bussen till Gislaved för att träffa min kusin på gymnasiet :)
Sen gick vi in till stan ihop, jag skulle köpa vin och busskort!
Hittade inte vinet jag ville ha, ledsen tjej :< Men provar nått nytt som säkert smakar röv!

Busskortet kostade fan 880:- SIIICK!
Men nu får jag åka hur mycket jag vill i Jönköpingslän i en månad, så det duger.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och mysa med mami, kanske glo lite drama eller anime.
Imorgon åker jag till Jönköping igen :) Halloween fest hos Hanna, och Maji kommer med!
Ska bli kul att låta mina två bästa vänner träffa varandra (det blir första gången för dom) Men vi har alla samma humor och grejer så tror det kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: miu

ofta så dyrt :O:O fritidskortet här kostar 580 o det är hela västragötaland i 300 dagar !

2010-10-29 @ 15:02:39
URL: http://pureelegancebymiu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0