[natthumor]



Om man bortser från att det är Koreanska killar i BEAST så kändes det såhär att prata med folket i Japan.
Jag minns tillbaka till olika situationer och skrattar tyst för mig själv i mitt sovrum så att inte Mami ska vakna.
Det är så otroligt charmigt och gulligt och framför allt Roligt att lyssna på !

Jag tycker dock att det engelska språket måste förbättras i Asien, det är mycket användbart och i vart du än åker i världen kan du kommunicera via engelskan.

Jag älskar engelska och det var mitt favoritämne i skolan.
Jag har inte pluggat engelska sedan början på högstadiet och läste en kurs snabbare än resten av min klass i gymnasiet. Har MVG <3
Så stolt över mig själv, haha det enda i världen jag är bra på!

Kommentarer
Postat av: morsan

hmm, måste dessvärre protestera mot lite i ditt inlägg. Du är bra och bäst på en massa andra saker än engelskan, den är du superbra på, men jag råkar veta att du har en massa andra kvalitéer med. Så det så!Glöm inte det är du snäll. Kram

2010-10-27 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0