[Oh my friend]

Jag har seriösa Crepes-cravings :<

Jag är så orolig över att jag inte ska bli antagen till skolan :<
Oroar mig varje dag, nu när jag väl bestämt mig för att söka så är jag livrädd att få bakslag.
Jag vill verkligen till Yokohama och studera Japanska, jag vill bo i den nyrenoverade lägenheten, jag vill kunna åka in till tokyo på lediga eftermiddagar och helgen, jag vill flyga över på weekend till korea.
ÅÅH
Jag måste bli antagen!

Sökte lite jobb som telefonförsäljare idag igen, haha. Riktigt jobbiga underbetalda jobb.
Men pengar är pengar, och jag behöver det.
Kan inte fatta att det är så svårt att få jobb, även med mina meriter?

Sjukt
Jävla Sverige :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0