[owari to mirai]

Huh jag har inte direkt haft något att blogga om, sry!
Igår var jag bara hemma och slappade, tränade och struntade i det mesta, därför blev bloggen lidande!

Blev bjuden på Halloween fest hos Hanna i Jönköping på lördag, så det ska bli himla kul!
Tänker inte berätta vad jag ska klä ut mig till, men brukar alltid gå all in american style!
ingen vitsminkning med en fjollig liten häxhatt på huvudet här inte!
Förra året var jag Ganguro, året innan sexig ängel, innan det playboybunny osv.. hähä..

Halloween, dagen då slampan i oss alla vaknar!




Ponchan är så söt!

Kommentarer
Postat av: maggie

Förra årets halloween hahaa :D

Där kommer vi utklädda upp till tänderna och dom andra hade typ en hatt haha :D

2010-10-29 @ 12:47:22
URL: http://maagdaaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0