[Smile]

Är påväg hem ifrån värnamo nu, nattbuss woo
Tur för mig att jag har datorn ^^

Hade ett bra möte på af, ska nog gå en administrativ kurs där! Sen blev det vintershopping i Värnamo. Kappa och uggs inköpta! Även en klänning och lite så, men det var ju bara .. för att!

Träffade Thai med och det var riktigt kul ^^

c om [Again and Again]:
Jag och min syster har länge funderat på att åka till japan och uppleva den fantastiska kulturen. men min syster som drar lite större storlekar i kläder är rädd för att inte hitta passande kläder. Vet du om det generellt är mindre storlekar på kläderna? Är inte ofta man ser en överviktig japan direkt..

Svar:
Hm finns ju större kläder, men helt ärligt så är det mesta i one size , eller freesize som dom säger.
Själv köpte jag mina kläder i medium där, jag har xs-s annars! Men mina jeans är sjukt förstora medans en tröja sitter jättebra.
Så det beror nog helt på hur stora storlekar hon har.. Men ja, det är svårt att ge ett bra svar, man får helt enkelt prova en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0