[ABC]

Kort uppdate

Igår drog vi iväg in till staden
Namba :D ÄLSKAAAR
Såg massa hosts, hehehe
och shoppade lite ^^
Sen träffade vi kimiyas tjejkompis som bor i värsta lyxhuset :o
Hyrde ett gästrum där och hade party med massa andra
Yuto, Viktor och Sayaka kom oxå :DDD

Idag drog vi in till staden igen
Shoppade liite mer
Åt riktiga japanska nudlar,
blev utstirrad av japanerna som tyckte det var skumt med en Gaijin som åt nudlar med pinnar ( SOM Man ska ;@ jag är duktig!)

Nu är det stress som gäller
Ska iväg och se Acid Black Cherry live

JAG DÖÖÖÖR
Herregud så peppad jag är :D

Slängde precis upp bilder på facebook
Lägger upp här sen, nu måste jag skynda mig att göra mig fin för konserten!


Kommentarer
Postat av: morsan

Woooow!! så roligt Rebecca, jag är så glad för din skull och Kimiya.Ni e så fina tillsammans. Puss

2010-09-18 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0