[Better together]


Ser ut som en kärring, men W/E

Fick en bok och massa godis av Maria idag :D Så snällt!
Är i Malmö nu och väntar på att tåget ska rulla vidare..

Kommer lägga upp länken till min blogg på fb nu, och vill göra det klart för nya läsare att ta de flesta av mina inlägg med en nypa salt, detta är min ventilationsblogg. Humör går upp och ner, så det så :) Lägg inte för stor vikt vid innehållet, Just sayin!

Har en bra plats på tåget, med eluttag så jag kan ha datan utan att använda batteri :D Har kollat på två avsnitt av IRIS. Mycket spännande :D
Vet inte när jag får se det igen :< kanske i Japan, annars när jag kommer hem igen ^^

Hmhm, en halvtimma kvar tills jag är framme på flygplatsen..
whattodoooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0