[Big Boy]

huhu
Igår tog jag och hanna med oss viktor till a6 för lite shopping
jag köpte en panda tshirt :D
sen gick vi hem igen, och lät viktor öppna dörren till lägenheten - som var fylld med hans vänner!
SURPRISE PARTY!
Han anade ingenting och det var så kul :D
Jag, hanna och michelle började dricka redan vid 5 xD
Goa och glada hela kvällen ;)
Middagen sög dock :( men utgången var awesome!
Jag hade så kul och dansade som en stolle :D
Allt för tidigt tog kvällen slut, men jag kunde som vanligt inte somna och låg vaken till fem T__T
Vaknade vid ~8a tiden imorgon och mådde illa som fan, så beslöt mig för att sova lite till..
Hanna väckte mig vid halv 12 xD Då mådde jag bra iaf ;D
Sen åkte jag ut till a6 igen för Mami var där och shoppade ^^
Nice med skjuts hem!


Michelle and Bexi


Bexi and Hanna after hours of drinking and dancing

Nu är jag rätt seg, ska bara chilla idag ^^
Imorgon och Tisdag blir packning och förberedelser.. huhu helt plötsligt gick tiden väldigt fort!

Kommentarer
Postat av: Jockää

michelle ^^ visst är hon charmtroll hehe : DDD

2010-09-22 @ 18:04:08
URL: http://jockesmiile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0