[眠り姫]

Wow.
Jag är helt amazed
Herregud. Konserter i Sverige kan ju dra sig
Vi fick ett samtal igår om att vi hade ett par biljetter undanlagda åt oss till Acid Black Cherry i Osaka.
Så vi gick till stadion idag, lite sent, när de redan hade börjat släppa in folk..
Slapp stå ikö, var bara att hämta biljetterna och sedan gå in och sätta sig
Vid sidan av scenen, 13rader ifrån. ASBRA.
Konserten var helt underbar och Yasu var.. så vacker och hans röst är bättre irl än i deras låtar. Helt sinnes. Att man kan sjunga så!
De hade bytt ut deras trummis mot en annan snubbe, men han var jätteduktig :D
Vi hade en gång precis våra sittplatser, och en gång ifrån scenen och upp dit... Där sprang dom allihopa upp och ner! Fick eyecontact med bassisten och en fin liten grimas på det! Sen kom Yasu, och vek av ifrån trappan upp ifrån scenen, in på gången precis framför oss, Jag var bara nån centimeter ifrån honom! HELT SINNES!
De gick av scenen 3 gånger, kom tillbaka, pratade med publiken, spelade lite mer osv.. i 3 timmar!
3 timmars konsert med jättekänt band för 7000 yen!! :o (mindre än 700:-)
I slutet slängde dom ut hur mycket som helst till publiken, tröjor, handdukar, servetter, plektrum, trumpinnar, trummskinn...
Sick vare! SICK i tell you!

Eh ja, innan den awesome konserten var vi på stan igen :D Jag köpte en klänning och en hatt :D Mycket nöjd! Haha. Ville ha något fint att ha på mig till konserten ^^
Efter konserten stod det handsome guys utanför och delade ut cds och flyers, bexi tackade och tog emot ifrån varenda snyggis, hähähähä.
Har lite nya vk band att kolla upp nu alltså!

Ikväll var vi även och lämnade in lite papper på stället som mannen ska extrajobba på, en spelhall!!!!
Jag vann en liten kisse som mobilsmycke och en MY MELODY till väsksmycke, yaay!

Nu ska vi sova, sen upp om några timmar för att flyga till TOKYO
Kommer ha med mig datan, men vet inte hur det blir med internet. Får se!!
Herråh!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du ser helt underbart söt ut i din outfit.Japanerna måste stirra ögona ur sig.=)

2010-09-19 @ 10:58:15
Postat av: Lisette

åh så söt!

2010-09-20 @ 22:14:29
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0