[]

Jag är hemma!
Eller ja, jag kom hem igår eftermiddag ^^, men pratade med familjen, gav dom presenter, packade upp (allting faktiskt!!) .. Sen somnade jag rätt tidigt, var så trött!

Kan ju meddela att jag snålade duktigt på mina pengar de sista dagarna och blev lagom glad när jag öppnade min post här hemma och läste att jag hade fått ett lönespec på pengar istället för semesterdagar.. 6000 sek..
Började nästan lipa, hahaha! Och herregud va mami skrattade, skadegläde är något vi i familjen har vuxit upp med!
Fast komiskt är det ju, och glad är jag ju såklart med!
Är ju fortfarande arbetslös :)

Klockan är inte ens nio på morgonen och jag har redan varit uppe och startat en maskin med tvätt.
Ska kirra naglar sen tänkte jag :)

Sen har jag planer på att ge en redovisning på hur streetmodet är i japan just nu? Men jag vet inte om någon är intresserad? Ni kan väl skriva en rad isf?
Jag vet ju att jag har läsare, men för att anpassa bloggen lite mer till er kan ni väl hjälpa mig lite? Vill ni veta något om japan som jag inte har berättat? Hur tunnelbanan är ? Maten ? Priser ? Shoppingställen ? Hosts ? Animekulturen ?


Kommentarer
Postat av: c

Jag vill veta mer om Japan! Jag vill veta allt!

2010-09-30 @ 14:22:10
Postat av: Thea

Gärna lite om streetmode, specifika affärer och Anime.

Jättekul att läsa din blogg måste jag tillägga!

2010-09-30 @ 20:14:28
URL: http://theamoon.se
Postat av: Ebba

Jag vill gärna läsa lite om modet :D Och typ.. var det dyrt att köpa kläder och prylar där? Hur mycket pengar hade du med dig (i sek och ..yen?)?

2010-09-30 @ 20:41:47
URL: http://ebbahundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0