[lies]

Hoho
Nu är det dags för en ny kategori!
JAPAN 2010

Nu är typ allt färdigpackat, jag har tvättat mitt löshår, lagt fram morgondagens outfit (rosa mysdress), slagit in paket, packat pass och Yen.
Jag har laddat ner en film med TOP på datan (ehehehe), jag har med mig ett gameboy, en bok och mobilen är full med musik.
Ska sätta kameran och mobilen på laddning med, sen packa ner dom sladdarna...
Nu håller jag på att måla naglarna..
Puuuuh jag kan inte fatta att jag åker imorgon!

Kanske hinner blogga mer imorgon, annars hör jag av mig när jag är framme i Osaka!

Köpte btw ett par heals av Wildflower by Kenza idag, ska bli spännande att prova dom när jag kommer hem sen!
Tyckte inte det var någon ide att ta med dom till Japan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0