TOKYO

Hej hallå!

Vi landade i Tokyo tidigt imorse och körde stan på dirren :D
Ptja, det blev shibuya och harajuku ifrån 11 till 16 , hähähä
Har kollat igenom hela Shibuya 109 nu (faktiskt lite besviken på utbud och priser:<), och lensat lite andra affärer!
Det är ju faktiskt ganska billigt här i Japan, speciellt maten!
Åt för 45kr idag, hel tallrik med ris och typ.. nån gegga.. haha! Helt klart awesome.
Såg en kille i Harajuku som såg precis ut som Yusuke Yamamoto, om det inte var för att han var ca 10cm för kort för att vara Yusuke så hade jag trott det var han till 100%. Herregud så liiik! Var inte långt ifrån att jag sprang efter honom för att be om ett foto ihop, hahaha!

Idag shoppades det hejvilt faktiskt och nu får jag dra i bromsen, har inte alls mycket pengar kvar :<<
Men.. Det har blivit lite kläder iaf, ett par jeans, en kjol, ett par shorts, en klänning, en cardigan och en blus :)
Sen massa rosetter, lösögonfransar, mobilsmycken osv :o
Har även ordnat endel presenter till er där hemma med!

Det är riktigt duktigt varmt alltså, jag vill sååå gärna ha mina nya jeans och min cardigan, men istället kör jag på shorts och linne.. Känns jättedumt, för tjejerna här går redan i uggs och kängor, har mössor och långa tröjor.
DET ÄR 35+ FÖRFAN!

Sååeh. Efter denna svettiga shoppingrunda blir det duschen! Sen kanske göra sig lite fin för att gå ut och äta middag senare!

Imorgon är det Otaku-dag (Tönt/Nörd-dag), alltså har jag bestämt att vi ska till Akibahara, fika på maid-cafe och sedan spendera kvällen på spelhall :)



Shibuya

:< Gazette, vill seeee!


Shopping!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0