[TURN IT UP]

HOHO
Jag trivs så bra i Jönköping hos Hanna och Viktor, enda nackdelen är väl att dom går och lägger sig förtidigt, eller är det jag som lägger mig för sent? ;) Haha.
Jaja, passar mig ändå bra, för då kan jag ligga och lyssna på musik, glo anime och tönta mig ^^

Idag har jag och Hanna gått på stan, jag hittade en assnygg klänning inne på VILA för bara 100:- SOM HITTAT
Ska ha på mig den imorgon :D
Åh, imorgon ska vi till A6, sen blir party!
------------------------------------------------
SEEN
Fick jag en finis kommentar!
viviwe om [Haru haru]:
Hej :)
Jag ser typ att du skriver japanska ibland , kan du de , och om du kan vart lärde du dig de ?
Förlåt om jag fråga mkt, men jag e en ny läsare :3


SVAR
Lilla älskade du, din kommentar gjorde mig så glad! :D Jag har läsare, woo~
Jo det är så att jag kan lite Japanska, jag pluggar själv via en bok som heter GENKI, den är engelsk-japansk och jättebra :) Det är en studiebok som finns på bla universitet. Min pojkvän ordnade den åt mig från en kompis på universitetet i Växjö.
Anledningen till att jag lär mig Japanska är för att min kille faktiskt bor i Japan :) Sen är jag sinnessjukt intresserad utav Japan och hade börjat lära mig lite redan innan jag träffade honom!


Btw, det kan aldrig bli för många frågor
HIT ME! ^^

------------------------------------------------------

Nu ska jag kolla serie, sen nana~
Lär får Hannas hund i nyllet imorgon som väckning - ser inte fram emot!


Ittadakimaaasu~~!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0