UPDATE


[Skrevs tidigare idag, ööh, inatt... öööh innan på flyget]

Blö
Yuto mötte upp mig iförmiddags efter att jag hade checkat ut (tror jag? dom bara tog mitt kort, haha så jag vet inte) sen tog han med mig till sin "hemstad". Mini korea, haha sjukt gulligt!
Där gick vi runt och kikade på alla möjliga saker, och stötte på en idol-affär, var ju såklart tvungen att gå in, och hon som jobbade där innte tyckte det var jättekul att jag kände till så många kpop grupper, hähähä.
Hittade lite stuff med Beast och Yuto var snäll och köpte en souvenir till mig :D
Hade gärna köpt med halva affären, hahah!
Sen åt vi sushi på rullband, äntligen :D Efter det fika, och Oniichan var så snäll och bjöd på allt som vanligt :$ jag måste skämma bort honom ordentligt nästa gång vi ses.
Eftersom Kimiya skulle bli senare än sagt ännu en gång så visste vi inte vad vi skulle göra för att fördriva tiden, så jag fick följa med hem till Yuto :D Spännande!
Hans mamma var hemma och bjöd på glass och godsaker, och hon var så sjukt trevlig! Riktigt mammig och omtänksam, sen kom pappa också, och blev glatt överraskad av att en viting satt i soffan i vardagsrummet, hähä.
Båda hade hört mig historia och tyckte synd om mig så dom hade visst skjutit till för att Yuto skulle kunna ta hand om mig :$ Blir så rörd!!
Pappa ville att vi skulle gå ut och äta och dricka, dricka kunde jag ju inte direkt göra, men äta och en öl gick ju fint! Så jag fick äta Yakiniku ÄNTLIGEN, har velat äta det sedan jag kom till Japan :D
GUUUUD så gott! Magen skrek i protest efter alla köttbitar med smaklökarna skrek högre och självklart gav jag in, åhåhååå.
Sen kom Kimiya och hämtade oss, körde oss allihopa till flygplatsen så jag kunde checka in mitt bagage.. Sen blev det farväl kramar och jag gick in för att gå runt och glo tills mitt plan skulle gå.
Jag kommer sakna, nej jag saknar Japan och folket där så sjukt mycket. Jag vill inte åka hem, jag vill bo där! :<
Jag är så glad och tacksam att jag har haft en sån underbar vän som Yuto, hade inte klarat mig så bra utan honom och jag hade missat sååååå mycket!
Jag vet att du läser min blogg, så tack tack tack! <3 Och hälsa dina vänner med kramar ifrån mig, ne!

Använde upp mina sista ynka yen på en tidning, en chokladmunk och en juice, sen satt jag och väntade på boardingen. Kan ju säga att jag föredrar flyget hit 1000 ggr bättre! JAG HAR INGEN EGEN TV I STOLEN ;@
Och jag sitter brevid en tjowckis :<
Jag sa ju att jag ville sitta brevid någon jag inte skulle behöva prata med så jag kunde glo på filmer osv ifred, men vafan, kom igen.
Jag vill inte sitta brevid någon som stinker så mycket rakvatten att det svider i näsan och maten inte luktar nått alls :<
Eller det faktum över att han hela tiden kommer över på min sida och nuddar mig när han rör sig och jag försöker sova :<
Jag är en dålig människa jag vet, men jag gillar inte alls detta!!! :<<<< SEN HAR JAG JU INTE EN EGEN SKÄRM SOM SAGT
Vafan, 10h på ett flyg utan något att direkt göra.. Vad tänkte dom egentligen?
Dom har en tv här iof, en i mitten av gången, men.. dom har visat en barnfilm och nu har det varit reklam i 100 år ungefär.
KUL.

Tror jag ska fortsätta att kolla på INTO THE FIRE now, mihihi Top <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0