[zil]

Okej okej
JAG LEVER!
Vet inte vad som hände igår, hähäh
Först mötte Yuto upp mig för lunch iaf, vi åt japansk pasta, sen fikade vi :D
Sen hoppade vi på tåget och mötte upp Oppa och Paku!
Dom visade mig slottet i Osaka, det var sååååååå fint -utanpå! Inne var det helt ombyggt till museum, lite synd faktiskt! Men Yuto sa att slottet hade varit utsatt under kriget, så kanske därför :)
Det var riktigt kul och intressant att se iaf!
La visst upp lite bilder igår, men här kommer mer!



Ja sen gick vi ju då runt i staden och hamnade på en bar där vi turades om att beställa drinkar åt allihopa, haha.
ÅÅÅÅH jisses, varför har vi inte sånna här ställen hemma i sverige?
Spelades bara vk musik där inne med, så jag var lycklig
(Hade varit lyckligare med lite kpop, men å andra sidan går det ju inte dansa här! :<)

Männen följde mig sedan till mitt hotell och såg till att jag kom "hem" ordentligt ^^

Vaknade vid 6 imorse och mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta mig till, hahaha! Kollade på luftinställningen och såg att jag hade ställt in värmen på 25 grader! WTF, ahjusste jag frös ju lite tidigare på dagen, reste mig, satte ner den till 20 grader, la fram pengar till att köpa en cola i vendingmachinen här utanför, men orkade inte gå ut så la mig igen istället.. haha
Kan inte fatta att jag blogga de innan jag la mig! helt sinnes, förlåt!

Nu har jag duschat iaf :)
Kimiya kommer snart tror jag, vet inte vad han vill hitta på, men får väl se!

Kommentarer
Postat av: morsan

slottet ser ju fint ut, men vad kommer sedan? - Power rangers eller power puff pinglorna? fniss

2010-09-26 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0