FÖRLÅT!

Jag har blivit väääärldssämst på att blogga,
men jag har sån otrolig bloggtorka
jag peppar inte alls! :(

Har så fullt upp på jobbet nowdays och hinner aldrig direkt
göra mig "fin" eller göra något kul.

Efter mina dagar på jobbet är jag helt slut och ligger nästan hjärndöd
i min säng och spelar eller glor anime :$ haha.

Något ni undrar? Har frågor om? Vill att jag ska skriva?


Jag ju meddela att jag kommer befinna mig i OSLO
första helgen i mars för att gå på COUTURETIME
Gyaru-event :)
Ska bli kul <3


tog en smygbild idag för att visa min kille
hur bra det nya löshåret han köpte till mig blev
(sugerdaddy)

Passar super och kvallen är awesome.
Tack älskling!


Kommentarer
Postat av: Den maskerade rosen

Vad spelar du?

Är aspepp på Oslo~

アゲアゲ!

2011-02-11 @ 02:20:15
URL: http://INWEALORWOE.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0