[Lg:Lollipop]

So far im LOVING this phone!

Den är rosa, söt, tjejig, bubblig, låter gulligt, blinkar <3
Den har två kameror, en "inne" för selfcam och en "utanpå" för random fotografering.
Massa söta funktioner, bra ljud.. ÅH <3







Den här mobilen är skapad av LG för Korea, men finns även i Kina.
Min mobil är gjord för Korea, Kina OCH Internationellt, alltså funkar den i vårat 3G nät.
Jag får ha engelska som språk vilket inte är några som helst problem.
Mina sms blir dock utan åä, men inte utan Ö! Haha det fanns i mobilen!
Även Norskt/Danskt ae?! Sjukt !

Det finns så många promotionvideos till denna lilla underbara telefon.
Jag har Bigbang och 2ne1's låt som ringsignal atm, hehe lamt?


Riktigt sköna låtar ju ;)
Är bigtime bigbang & 2ne1 shipper, men tycker nog att Fx & Mic är skönare!

 

 

IM YOUR CYON!

 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens trailer eller dagens låt eller båda :)

Vinn en fin länkning :)

2011-02-28 @ 11:19:00
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Karo

OMG, jag älskar lollipop! Jag vill ha en sån! Ååå, själv har jag bara en Icecream.. TT.TT

Lollipop har ju en massa söta teman! :3

2011-03-03 @ 16:11:24
URL: http://www.cherryjelly.blogg.se.
Postat av: Anna T

Verkligen min dröm mobil! Tycker du det är värt utan de svenska bokstäverna? Kan man inte göra typ tecknet ¨och lägga över :P? Haha, men jag läste att nån brud hade fått in de svenska tecknen efter ett tag :o?

Är tacksam för svar ^^ vill jättegärna köpa denna mobil!

2011-07-12 @ 22:08:25
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0