[Mastermind]

Jag hade tänkt att blogga igår, men pillade med mina och mammas naglar hela kvällen.
Mamma har redan långa och fina naglar, så vi pyntade dom bara med hjärtan och stenar inför alla hjärtans dag. haha Mami är så söt!

Jag gick all in igår och gjorde en sjukt pillig förlängning :O
Och ska nog göra en till idag på Ebba, inte liiika pillig hoppas jag xD
Dock behöver jag öva på 3D Nail Art, så :)



Och Sailor Moon svarar Maskerade Rosen;
Jag spelar psp såklart!
FF Dissidia!
Fullmetal Alchemist!


Kommentarer
Postat av: morsan

Tack för nagel pyntet :o) Blev jättefiiint.

2011-02-13 @ 09:40:33
Postat av: morsan

först nagel pynt och sedan kvällsmat, Nu har du skämt bort morsan ordentligt. Tack :o)

2011-02-13 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0