[ok no]

Lite update?

Jag kommer åka till gbg i helgen för att mysa med min pojkvän
och dra med honom till CONFUSION eftersom jag ska gå modell :)

Idag fick jag hem förlängningskit som jag beställde för ett tag sedan.
Så nu har jag långa fina akrylnaglar :D
Jag kommer göra naglar på frivilliga för att öva!
Allt ni betalar för är materialet.
Så beroende på hur mkt som används av olika färger osv så ligger priset på 200 ~ 250kr :)



SEEEN
Ska jag börja läsa Japanska på Onsdag !
Ska gå 10 lektioner i värnamo efter jobbet. asniiice
förberedelser inför studier i yokohama i höst :)
blir nice om jag åker dit och redan kan the basics liksom :)

eh ja
det var väl det!
torsdag och gym imån, hoho, tror jag
måste packa och förbereda med :O


Kommentarer
Postat av: viviwe

woaah vad kul ! vill också kunna japanska , kostar det mycket att gå på sånna lektioner ?

2011-01-28 @ 22:52:35
URL: http://viviwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0