Sick



Igår hann precis sätta mig vid mitt skrivbord, starta datorn och kolla igenom min jobbmail innan jag kände hur min parfym började sticka i nosen, hur det vände sig i magen.
Började tugga på ett äpple för tänkte att min griniga mage kanske bara ville ha lite f00d.
Men nejdå.
Blev värre och värre, så jag fick åka hem :(
Så fort jag kom innanför dörren var det bara att rusa till toan och wops så kom äpplet tillbaka.
Nice va? ;)

Vågade inte äta något sen på hela dagen, blev lite juice och yoghurt till kvällen och det fick jag behålla så tack och lov ingen magsjuka <3

Jag är hemma idag med.
Men blir så sur för jag har inte tid att vara sjuk!
Jag har jobb att göra, jag gillar inte vara borta från jobbet!
Jag ska åka iväg på fredag ;/

Påtal om fredag.
CoutureTime in Oslo!
Det ser ut att komma rätt många dit och jag är lite nervös! Haha
Har bara träffat några få stycken och känner några via nätet.
Lääskigt!

Men jag peppar, jag fetpeppar!

Måste försöka hitta på outfits bara ,
blir jobbigt eftersom de kläder jag har beställt inte har kommit ännu :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0