[Across the border]

Okej Marie jag erkänner, Vivid är rätt bra!
Lyssnar på Across the border nu.
Vi gillar söta pojkar i shorts!


Ligger i sängen, har precis ringt och sjukanmält mig till  försäkringskassan för första gången, läääskigt!
Och egentligen inte helt nödvändigt, men w/e.
ringde till läkaren  idag som sa till mig att jag troligtvis har nya viruset. Och finns inget att göra mer än att vila.. Så jag vilar. Vilket inte var helt populärt hos alla, men det är inte mitt problem :) Jag vill bli frisk!

I lördags kom min Maji-chan hit och myste med mig :D vi lyssnade på musik, och drack vin och div. drycker som jag köpte på bolaget åt oss, väääldigt mysigt!
sen jobbade jag  i söndags och då stannade kvinnan hos min familj och var "stand-in" dotter. Hahaha.






Kommentarer
Postat av: Maji

Wooo!!

Schtackars dej :< Inget jobb på hela veckan!!!

2010-04-12 @ 20:00:17
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0