[Moment of our love]

Åååh har haft en sån sjukt underbar helg!
Mannen har varit super, hans vänner är underbara, Marie-chan och Johan har varit true angels och jag har bara njutit.
Blivit duktigt sjuk med, men det struntar jag i..
Vi har festat, lagat massa god mat, shoppat, spelat spel, snackat och umgåts! <3
Jag ville verkligen inte åka hem :<
Men det var dags för kalas för jag fyller 20 på onsdag och Mormor fyller 86 på torsdag.
Kom lite släktingar, och Marie - såklart!
Fick bla pengar, presentkort på körlektioner, en hel jävla korg ifrån Marie med bra och ha saker, kläder, hårgrejer, sprit mm !
Så nöjd. Så nöjd!


Pandatröjan köpte jag dock själv!

Det som störde mig med kalaset var givetvis tjatet om att jag dejtar en icke svensk, så himla roliga skämt man kan hitta på om Bexi och en Japan, hohohohoho.
Lackar på det nu.


Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA älskar tshirten <3

2010-04-06 @ 20:22:18
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0