[Shiver?!]

Okej!
Gissa min förvånade min när jag precis blev klar med första säsongen av Kuroshitsuji och startade andra ( i ett förtvivlat hopp om annat slut ) och Shiver drog igång.
Vafan! Inte visste jag att Gazettes nya singel skulle vara till Kuroshitsuji 2! Waaah! Jag är ett bra fan som inte har koll på läget. "Gazette ska göra introt till en anime!" "Jaha, så intressant.. Vilken anime? Eeeh whatever.."

ANYWAYS!
Tänkte eftersom jag är ett sånt animefreak så kan jag ju börja recensera serierna jag kollar på!
Så en ny kategori har dykt upp, och jag ska recensera dom jag har kollat på :)

Nu ska jag dock äta lunch, men ska nog skriva första recentionen redan i eftermiddag!
Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0