[V B B]

Waaah
Allt jävla tjat om jackan, alla planer på jackan, JAG HITTAR INTE JACKAN?!
trodde den skulle ligga bland kläder jag inte använder, men NEJDÅ.
VARTFAN ÄR DEN?! Nu börjar jag få lite panik alltså.

Försöker tänka på annat innan jag letar igen.. Småjobbar lite , fyller i saker åt min moster..
Kollar videos på youtube, lyssnar på tokyo shitei. lalala.
Mami och lillebror#2 är uppe på taket och skottar ner snö, sa att jag hade kunnat hjälpa till om jag inte vore livrädd för höjder.

Idag har jag inte gjort så mkt annat än att tvätta och leta efter jackan, hahaha.
Ska ut och gå sen ikväll tänkte jag.
Är dödligt sugen på choklad, men aja baja!

Garvade sönder åt Umis blogg innan, haha inte nog med att han la upp knäppa bilder på alla i bandet, när Tomo fyllde över öl i en vattenflaska skrev han "Öl med Apa, oh fel kanji, Öl med Ji". HAHAHA! Vilken diss!
Åååh bara jag och Marie som fattar :<

POUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Maji

HAHAHA Stackars Maji : (

2010-02-24 @ 21:05:55
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0