bleh

Trött!
Marie och jag åkte hem till mig igårkväll, låg och glodde tv och sen däckade vi. Vaknade vid 11 imorse, gick upp, handlade och sen lagade vi kycklingwook!
Senare gick vi till simhallen och simmade :D Duktiga tjejer!
Jag solade med ^^ Jätteskönt!

Marie åkte nyss heeem.. Tråkigt :(
Blir chillkväll.. Imån ska jag upp å jobba hos moster :)
Likaså på söndag!

I kassan till badet:
- Jaha, hur ska ni betala?
- Jag har familjekort :)
- Är ni syskon?
- Nej vi är tillsammans.
- Ja men alltså... Är ni släkt?
- Nej vi är TILLSAMMANS.
- ........ Jaha.
- Går det på kortet då?
- ........ Ja....

Kommentarer
Postat av: THE M

stackars kvinnan i luckan!

2010-01-29 @ 21:01:30
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0