god morgon?

för första gången på evigheter somnade jag TIDIGT igår, helt själv.
eller ja, tidigt och  tidigt, halv 1?
Bättre än 3 eller 4 iaf!
Sedan hade jag ställt väckarklocka till 9 idag, för jag hade tänkt åka till gvd vid 10.
Tänkte att jag skulle hinna med att snooza en stund, men det ville jag tydligen inte, för jag var klarvaken vid 9!

Iof så pallade jag inte åka till gvd, jag gör det imån. Imån ska jag även på bio med min kusin, vi ska se avatar ( på tiden :D )

Nu ska vi snart äta, sen ska vi iväg till simhallen (vi= jag, mor, bröder, kusiner).
Igår blev jag sugen på att simma ikväll, bad mamma joina, fast då sa hon att vi kunde åka allihopa på eftermiddagen ist.
Sure! Sålänge jag inte behöver simma ensam så.

Till helgen ska jag och Marie åka till Vmo och gå på stan och äta sushi i thiiink, lyssna på kavajmusik och leta kavajsaker på nätet. Awesomeness.

Undrar om Maddä vill joina mig i gvd imån, ska genaste smsa och undersöka detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0