Svenska killar är på utelistan!



Mums mums mums mums!
Världens sexigaste män är ju såklart ifrån japan, det är ett faktum!
Såvida man inte tändet på muskelberg, vilket jag tack och lov inte gör :D
Jag och Marie håller på att dra i lite trådar och utforskar en hel del när det gäller japan nu,
Vi har redan en resa inplanerad till hösten, på typ 2veckor.. Om inte jobb är ivägen :D
Men vi har pratat med svenska ambasaden i japan och det kanske blir så att vi åker dit och jobbar.
Hade inte det varit underbart? SVAR JO.
Det finns inget som direkt håller oss här ändå.. Som Maries mami sa "Ni har ju inga andra vänner ändå ;)"
Vänner finns alltid kvar via internet och familjen finns i hjärtat.
Våra byhålor, skitsvenskar och annat kan ju lika gärna dra åt fanders.

Min inner-mind-voice dryper av sarkasm och ironi, bitterhet osv.. meeen jag är 100%seriös!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fan det där klippet asså, nu kommer jag inte kunna sova inatt!

2010-01-25 @ 22:51:29
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0