[Frontier]

Puuh!
Helgen är över!
Jag och Maji hade lite preparty hos henne i fredags, lyssnade på lam (men OH så bra) musik och hade kul, sen drog vi till harrys och töntade oss, jonte var där oxå!
Och massa randomfolk. Alla kände Majis mamma???



Det var tre pers på dansgolvet. Just det, jag och maji (som vanligt för packade för att bry oss) och en "speciell" kille.
Det var charmigt!


Igår tjockade vi oss bara , åt godis och kollade på dokumentärer om svältande "speciella" barn i Bulgarien.
Kollade på asbra drama!! Hahaha ååh

Idag vaknade jag efter en mardröm om ailien som tog över jorden, gjorde ansiktsmask med Maji, sen satte jag på mig mina sandaler och traskade hem i ösregn.

Bra klädval Bexi, bra..

Kommentarer
Postat av: Maji

Asså dramakillarna slår allt! Haha

2010-07-25 @ 23:29:35
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0