[Dragon Carnival]

Sitter i min äckligt tomma säng och lyssnar på ABC (acid black cherry)
Snart kommer Maji hit , vi ska ha myskväll. Klart frugan min kommer och tar hand om mig när mannen far till Japan.

Jobbet idag gick förvånadsvärt bra, men var glad att jag hade på mig mina feta brillor för mina ögon sviiider!

Går runt i min vkbyxor (som jag och marie har likadana :D) och mannens baseballhood. mysigt. den luktar man.

Jag fick ett jättefint handskrivet brev igår, och en solfjäder som han hade skrivit rebecca på i hiragana, gulligt.
Mami fick oxå ett brev och hon började lipa, haha lilla mami, Kimiya är den enda av mina böjs som hon har gillat och så bara drar han.
Men ja somsagt..
Ska jobba hårt för framtiden, om ett år kanske jag bor i Japan?

Nu ska jag faktiskt försöka göra en bloggdesign. Se om jag kan.. hmhm.,.

Kommentarer
Postat av: yohanz

Hej. vad heter du på facebook? :)

2010-06-16 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0