[Shikisai Vivid]

Tjo, går ju bra med att vara hälsosam, ligger i sängen och trycker i mig chips och kollar på Urabokus nya episod!
Men ska ut och gå sen! ;D

Fick hem ett paket ifrån nelly.se idag innehållande mina nya haremsbyxor och födelsedagspresenten till min man, som jag MÅÅSTE skicka imån!


Nu känner jag mig som Shibican ^_^ hihi


Hade brandövning idag på jobbet och receptionisten är ju tvungen att sitta kvar längst av alla för att hålla kontakt med jourhavande och se till att alla är ute. Var väldigt trevligt att sitta med tjut i öronen och "brinna upp".. För inte var det någon som sa att jag kunde gå ut, Åhnej! Börjar det brinna for real så lovar jag att jag kommer sparka ut alla, strunta i jourhavandes meddelanden och kuta hem!

Kommentarer
Postat av: Marie

Skicka ett grattis från mig med ;D

Hinner inte köpa något :<

2010-06-22 @ 21:09:29
URL: http://absolutmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0