[LOST REASON]

Puuh
Hela natten var bara mardrömmar over and over again.
Har sovit dåligt så kom ganska sleten till jobbet. Men det gick bra ändå!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på A.b.s - Lost Reason ft. MICRO. Fyfan så jävla bra låt.

Råkade snubbla över en bild på Tsukasa och fick chestpain när jag tänkte på att jag har pratat och kramats med honom ;< buhuuu. Snygga-Jävla-Japan.

Aj, klickade upp bilden igen, aj, ångest, ajajaj.
Fyfan va jag önskar jag hade gått med honom hem den kvällen, istället för Maries hatobjekt. Hahaha. Hade varit 100%ggr mer värt.


Imån ska jag leka med Marie och Johan, WIE <3





Kommentarer
Postat av: Marie

Om du hade gått hem med Tsukasa istället kan jag lova att DU hade varit mitt hatobjekt! ARGH så avundsjuk

2010-03-05 @ 23:18:29
URL: http://absolutmarie.blogg.se/
Postat av: Bexi

jag hatar mig för att jag inte gjorde det xD

2010-03-06 @ 01:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0