[Wish upon a star]

Waaah
Trött och snurrig :<
^Ångest och paranoia.. Ingen anledning dock..

Drömde att Tomo dog inatt, hemskt.. Och att Rui var ASHÅRIG på ryggen, uuurk ännu hemskare!
Drömde att min princecharming inte ville ha mig heller :<

Så dagen har varit jobbig.
Tröstade mig med en ny skinnjacka och ett linne, jag borde egentligen hålla i mina pengar, men jag måste få leva lite med, jag som jobbar så mycket :< och en ny skinnjacka behövs! INDEED.
Fyller ju år om två veckor så hoppas på cash då.

Kommer inte skattepengarna snart? Bara jag får pengar och inte behöver betala in .___. men jag hoppas att det ska vara pengar till mig.

På lördag ser det ut som att jag och Marie drar till Värnamo på fest. Blir nog roligt!
Vet att jag lovade att bjuda på sushi och inträde, men får nog välja en av sakerna så jag har råd med växjö nästa helg :$ Haha Marie du ska få dina pengar, men jag får dela upp det! Bexi fattig :<
OCH JAG BEHÖVDE JACKAN ;o Köpte faktiskt billigaste skinnjackan dom hade där inne, och med 30%rabatt!

Jag saknar ihjäl mig efter Kimiya..

ful som fan, men ja. köpen.. 400:- gick det på!

Kommentarer
Postat av: Marie

SAMMA JACKA SOM JAG! HAHAHA

2010-03-26 @ 07:53:35
URL: http://absolutmarie.blogg.se/
Postat av: Bexi

AMEN VAFAN xD Jag skulle tatt den vita!

2010-03-26 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0