[Marble-s]

Hoho
vaknade tidigt idag och gick i spöregn för att åka till gvd och fixa mina naglar :)

Tyckte dom blev jättesöta!
Materialet är dock mitt och köpt i Japan :)
Ulrika Allansson heter bruden som gjorde detta åt mig ^^


Sen tänkte jag bryta trenden här på blogg lite
Typ.. "alla" länkar bara upp massa Kpop, och visst, jag älskar Kpop, men jag är en true Jrocker
Så får väl axla det ansvaret och förse er med lite mer vk och jrock ;)

Vi börjar med en mysig ballad ifrån LM.C idag!
En av mina favoriter!

Börjar med en lugn låt ne~~?
Sen är jag så sjukt mysig nu med (A)

Imorgon ska jag och Robin åka till Jönköping tror jag ;o
Kul :)

Kommentarer
Postat av: gaga

så faaaaajna dom blev :D

2010-10-08 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0