[i was wrong]

Idag åkte jag och familjen till värnamo för lite helgshopping.
Mor och jag skulle till systemet och bröderna skulle ha gympaskor.
Blev lite vin , cider och t.r på systemet!
Marie svängde förbi helt random och försökte knycka min sprit den jäveln :<

När bröderna provade skor på Stadium fyndade jag träningsbyxor, tröja och sportbh!
Rea <3
Allt är typ, superfärgglatt och härligt. Haha so not what they wear in my gym.


Sen var det bara att packa sig in i bilen, käka på burger king, och avsluta med en runda på citygross!

Min ängelmaddä sa åt mig att komma till henne, så det gjorde jag ju såklart!
Hoppade på bussen utan vettig jacka och utan alla TOOLS jag behövde för dagens make.
Men vi löste det ändå :D

Har haft en liten ide för maddä i mitt huvud i flera massa många hundra dagar nu.
Så idag skred vi till verket.
Hud.
Mkt smink
Massa volym på håret, uppsatt kindaaa elegant
Och en jävligt snygg brud

Result




Jag smet in på två bilder med :D



Kände mig som värsta Alfred Hitchcock som ba ninjade in i photosessionen sådär
Men jag trivs bra bakom kameran med
Första gången jag fick styra upp något med styling och fotografering,
Vad tycks? :D


På nedersta bilden på mig har jag på mig mina nya smycken ifrån pearls for girls och snö!
Ringarna är från P.F.G och SNÖ och armbandet P.F.G ^^
FIIIINT ^3^


Kommentarer
Postat av: Madääääääääääää

It was really awesome dude! Är satans nöjd med resultatet faktist. Who knows, kan ju ha dom i min portfolio one day :D (self esteem much? Yeah, I think so ^^)

2011-02-20 @ 13:05:47
Postat av: Tila

Heej Bexi , jag började läsa din blogg igår och har suttit halva morgonen och läst idag. herregud vad bra den är :) fastnar ju. är lätt avundsjuk på din resa till japan! fyfaen vill jag med ju :)



ha de bra

2011-02-20 @ 16:26:09
Postat av: morsan

Såååå fint det blev :o)

2011-02-20 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0