en dag på chappen!


stan


stan


klippdax? ;D


gangster ungar :D


Kusin och jag posar på bandit tåget :$


HAHAHAHAHAH mamma härmas! :o


Mexico var fint :)


snea huset!


Hahaha mamma<3


Sen drog vi till den lilla staden där ungarna, och jag och mamma, kunde leka av oss

Söp mig full på en saloon :$


och mamma hamnade i finkan :D


Vi hittade min kusin med alla barnen, helt random, men det var kul! :D


Mamma köpte en hatt till mig, damn vilken cowgirl jag är ;>





jag blev nästan rånad av bantiten på tåget :$ ber om ursäkt för att jag la kameran så jag filmade upp i ansiktet på mig själv :$



Lite av showen!




stunttjej faller 12 meter! GALET!

Kommentarer
Postat av: Rob

Varför äro banditen så arg för? );



Du är het cowgirl, rawr! <3

2009-08-16 @ 20:46:02
URL: http://www.robertnorgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0