Fredag!

Idag vaknade jag ganska tidigt med en fin orolig känsla som irrade runt i hela kroppen, så jag steg upp, slog på datan och tjötade lite med folk för att fördriva tid.
Fixade käk till mina bröder (FAN VA JAG ÄR BRA!)
Sedan gick jag till affären och pantade colaflaskor så jag kanske kan köpa nått gott med Marie imån :$
Seeeen så fick jag faktiskt hem min MOPPE igår! Nu är den lagad så den ska säljas!
Alltså tvättade jag den idag, nomnom i bikini och hela köret ;> RAWR
Men man avlider ju faktiskt i värmen.
Och nu har jag precis kommit in, har klippt gräset med.
Fan va jag är bra på att trycka undan tanker och hålla mig sysselsatt.

Iof har jag inget att göra ikväll..
Får städa mitt rum, eller möblera om eller nåt.


Yeah u get the point.*
Gav iaf Elajo killarna mitt emot nått att glo på, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0