hm

What the fuck made me think that I was special?

Jag vaknade upp idag och såg ungefär ut som hank from hell.
Är på så sjukt dåligt humör.. Men jag tänker inte låta det gå ut över min familj.
Jag ska laga lite spagetti och köttfärssås till mina bröder och sen ska jag ta en lååång dusch,
gå ut och gå(ist för att ligga i sängen och tycka
synd om mig själv) och sedan övningsköra lite.
Allt ska flyta på som vanligt och det ska gå bra.
Nu har jag följt min exbehandlares ord till punk och pricka.
Jag har satt upp en lista på saker att göra, jag ska ut och.. Ja det får räcka.


Och alla som inte vill drabbas av en känslomässig betongvägg ska hålla sig undan,
im a loose canon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0