idag

För er som vill höra om sjukhuset..
Min behandlare ville till en början att jag skulle börja på DBT för att jag inte kan kontrollera mina känslor.
Men jag sa att jag inte har tid med nån jävla DBT och sa att jag ville ha ångestdämpade istället.
Men det tyckte hon att jag var för frisk för, så vi kom överens om att idag var min sista dag.
Jag kör numera på SBT Själv Beteende Terapi!
Vi får se hur det går, funkar det inte så donerar jag alla mina skor och kläder till Mina Vänner, Mahizzle får mina kepsar, Ola får Cesar, och ja.. det var väl allt jag äger av värde..

Ola höll mig sällskap hela dagen idag, vilket var sjukt nice.
Bäst för dig att du kommer hem till mig och hälsar på innan du flyttar!
Vi fikade, gick på stan och hälsade på Mashizzle på H&M. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0