måndag

Idag ha jag inte gjot ett piss direkt :O
Lagade mat till mina bröder och såg till att dom hade det bra.
Letat lite jobb utan någon större framgång. Har läst lite.
Imån är det dax att bli lite mer aktiv. Ska ju åka till sjukhuset, vilket kostar skjortan.. som vanligt.
Men tror jag ska säga att jag vill sluta gå där nu.
Ser ingen mening med det hela. Som med så mycket annat just nu.
Egentligen skulle det väl vara skönt med en lång semester, ensam..
Så jag kunde tänka ut vad jag vill. Men jag tror jag vet.
Ska fixa körkortet och försöka hitta jobb och lägenhet med Marie. Jag vill det, till 100%.
Jag vet inte vart vi ska ta vägen, jag vet inte hur Marie ska klara av att leva med mig, haha.
Åh jag är alldeles för neggo nu, jag behöver min skrattmaskin, ge mig helg, ge mig Mashizzle <3
HAJDO

party-pepp bild. jag vill ut och skrika allemanpådäääck!

Kommentarer
Postat av: Dumbledore

ALLE MAN PÅ DÄCK !

2009-08-05 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0